Sivut

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Tänään voidaan hetki olla kuninkaita

 Nyt on jo sen verran toivuttu ylioppilasjuhlista, että jaksoin tännekkin raahautua päivittelemään. Oli kiva yllätys, kun tänne oli tullut kunnon ryysis uusia lukijoita ja samalla 70 lukijaa meni rikki, jee!

Tosiaan, ylioppilas juhlat on nyt juhlittu ja oikein kivat ja ihanat juhlat oli mulle järjestetty. Sää oli surkea, ja mun hiukset, jotka Mamme vaivalla laittoi, meni siinä sateen mukana... Mutta pikkuvikoja tuollaiset!
Tässä nyt kasa kuvia juhlista. Nämä ei ole mitään henkeäsalpaavan upeita, koska pihalla ei päässyt luonnollisesti kuvailemaan, mutta täytyypi sitten joku kaunis päivä pitää kunnon kuvauspäivä.

Äitin ja sen apureiden tekemä ihana opastekyltti










Mun elämäni hämmentävimpiä hetkiä oli se, kun tämä poika tuli ovesta sisään ja tajusin, että se on mun lapsuudenystävä Samuli. Viimeksi näin Samulin puolet lyhyempänä... :D

Äiti muutaman skumppalasillisen liikaa kaataneena...  Ei vaiskaa. ;D


Ami nauttii ♥
Vapaalle!




Tämä on mun kiitoskuva...


20.30 lähti linkka kohti Seinäjokea. Mä luulin ettei me ikinä päästäisi mihinkään sisälle, mutta kyllä me aika nopeesti Komiaan onneksi päästiin. Oli ihan kiva ilta, vaikka kaikki olikin niin eri paikoissa. :( Toivottavasti me vielä pidetään näiden lukioihmisten kanssa jotkut bailut kesän aikana.
Mua rupesi ihan kauheasti väsyttämään kahden maissa pitkän päivän jälkeen ja linkka lähti vasta neljältä.. Lähdettiin sitten siihen aikaan Ollin kanssa kävellen ABC:lle. Mun korkkarit kiristi ja puristi niin kauheesti, että se matka kuljettiin sitten varpaisillaan ja Ollin reppuselässä... Jalat on vieläkin kipeät!




Ootko sä kännis? - Jänis?


aww!

Jalat kipeät, pää kipeä, väsyttää... ja vielä tunti kotia lähtöön. :(

Nyt on lukio sitten ohi. (apua mua rupesi itkettämään, kun kirjoitin ton :D ) Nämä lukiovuodet oli ihan huiput, joista ei toimintaa puuttunut. Lukioon oli niin kiva mennä, kun siellä ei ketään kiusattu. Se oli niin mahtava juttu varsinkin mulle, jota kiusattiin aika paljon yläasteella.
Lukiossa sattui ja tapahtui niin kaikenlaista. Tapahtui niitä kaikista kauheimpia asioita, mutta paljon enemmän niitä varmasti elämäni parhaimpia asioita.
Ihan hirveen haikeeta ajatella, että tämä oli nyt tässä, mutta samalla oon tosi innoissani siitä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Kiitos vielä 09A & 09B, kaikille mua muistaineille ja niille, jotka auttoi järjestämään nämä niin täydelliset juhlat.

12 kommenttia:

  1. Ihana päivitys! Onnea Melinalle ylioppineisuudesta! t. T-Jänis

    VastaaPoista
  2. Onko sua oikeesti kiusattu ylä-asteella? :o Ei ikinä uskois! Ja rehellisesti sanottuna oot yks kauneimmista ihmisistä ketä oon ikinä nähnyt (vaikken livenä ookaan nähny:DD) ♥ ja onneks olkoon viel! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tai oikeastaan se alkoi jo ala-asteen 4 luokalla. :(
      Voi kiitos, toi oli parhaimpia kehuja ikinä! ♥
      Kiitos ja samoin sulle!! :)

      Poista
  3. SAMULI!!!
    Voi ei mäki ajattelin ensin et kuka toi on :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on aiheuttanut hämmennystä ihmisessä jos toisessa. :D
      Kiitos!

      Poista
  4. Onnea ylioppilaalle! :) Ihana mekko <3 ja muutenkin tosi kauniina oot ollu! :)

    VastaaPoista
  5. voi niin nattina <3 aaaaaks mua harmittaa ku en paassy tulemaan!!! :(

    VastaaPoista