Sivut

torstai 28. kesäkuuta 2012

Kokkolassa






Yritin olla kuninkaallinen...

Tänään nuo kaunokaiset tuotiin meidän kämppään. Ton nojatuolin paikka on vielä arvoitus, mutta eiköhän sekin asia selkene sitten kun saadaan loput kamat olkkariin. 
Vuokraisäntäkin oli käynyt laittamassa hyllyt keittiöön tyhjän aukon kohdalle, missä oli ennen pieni jääkaappi.

Mä jo säikähdin että unohdin ottaa niistä hyllyistä kuvan, mutta onneksi olin ottanut tämän kuvan, jonka  tarkoituksena oli kylläkin vaan nauraa noille keltaiselle ja violetille valolle... :D Uudet tulee kyllä! Mutta tosiaan, tuossa näkyy noi hyllyt.
Tymä!



Sohvien kokoamisesta molemmille tuli ihan hirveä nälkä, niinpä suunnattiin Kokkolan ABC:lle syömään ja hyvää oli! Huono puoli oli vaan se, että Olli otti meille pöydän lasten puuhanurkan vierestä, ARGH! :D


Täydellä vatsalla oli hyvä lähteä vähän shoppaamaan. Käytiin aluksi ostelemassa Prismasta jotain juttuja meidän kämppään, tylsimpiä en jaksanut edes kuvata. 

Mausteteline


Jääkaappimagneettikirjotuslappujuttu


Ollille sininen muumi-rakkauspyyhe, mulle pinkki

Aww!

Shampooteline suihkuun

Pitihän sitä vähän muutakin ostella, kuin kämppäjuttuja... :)

Pusu-huppari


Vaaleanpunainen selkäaukkopaita. En saanut Amin kanssa katsekontaktia. :(
Karoliina sanoi mun nykyisestä meikkisienestä, että se näyttää ihan homeiselta, joten ajattelin että ehkä on aika ostaa uusia... Myös kulmakynä, eyeliner ja puuteri oli pakollisia! En muista koska mulla olisi ollut viimeksi kunnollinen kampa, joten... :)
Sofialle myöhästyneenä puolivuotissynttäripäivälahjana leopardipyjama
Oli pakko napata vielä mansikoita Jepuan Salesta :D

Multa oikeasti pääsi kiljahdus, kun hetki sitten mulle oli vihdoin tullut 80. lukija! En tiedä miksi oon odottanut just tota lukua, mutta jeeee! Yritän keksiä jotain jännää tuon kunniaksi. Nyt saunomaan!

lol
 

6 kommenttia:

  1. Apua,miten ihanaa teidän asunnolla jo on.Mä ja isäs voitais muuttaa teille,muistathan,kun pienenä tyttönä sanoit,että me saadaan muuttaa sun taloon,oliskohan aika lunastaa lupaus:O)Ja mähän sanoin Ollille silloin teidän seurustelun alkuvaiheessa,että me kuulutaan samaan kauppaan :O)Niin ja se punainen muumipyyhe siellä veskis on varmaan meille? Siis teidän kodista tulee super ihana!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Onneksi mä en muista tuollaisia... :D
      Ja joo, muumipyyhe on hommattu ihan vain teitä varten!

      Poista