Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Hyvä päivä ja huono päivä




Eilen oli ihana herätä, kun näki ikkunasta, kuinka aurinko paistoi siniseltä taivaalta. Mä heti hädissäni rupesin etsimään kesävaatteita, mutta ei siellä sitten kuitenkaan ollut vielä aivan niin lämmin, että olisi pärjännyt hyvin t-paidalla. :( Mutta kerrankin mä jaksoin laittautua oikein tunteella piiitkästä aikaa:

Reikä tuli sukkiksiin heti ekalla käyttökerralla, mutta en anna periksi, että heittäisin nää roskiin, nää maksokin niin paljon!



Aamupainokin näytti kivasti -2kg (hitaasti, mutta varmasti(?) :D ) Enää 1 kilo siihen maagiseen tasalukuun, hups tosta aika helposti voi päätellä mun painoni, mutta ei kai se haittaa...
Eilen tyhjättiin mun kaappeja ja heitin armotta kaikki turhat tavarat pois. Tää mun huonekkin alkaa pikkuhiljaa olla valmis, tapetit on jo paikoillaan, katto maalattu... Muutamat huonekalut vielä puuttuu (ovat joko hiottavana, maalattavana tai vielä kaupassa).

Olli työnteossa. Toi pöytä tulee mun huoneeseen.
Toi Ollilta saatu sydäntikkari joskus sata vuotta sitten joutu kans roskiin. :( Piti sitä vielä maistaa ja ottaa kuva..
Eilen käytiin myös Alahärmän ylpeydessä, PowerParkissa, Aliisan, Mammen ja Niinan kanssa, kerta kun oli ilmainen sisäänpääsykin. Kierreltiin vaan siellä ja syötiin jätskit.

Jenny laitekuski



IHANIA!
Kynnet sävysävyyn lusikan kanssa


Voi vitsi oli sitten nautinto laittaa kaikki hiukset kiinni ja laittaa rennot vaatteet, kun oli koko päivän mennyt pidennysten ja minihameen kanssa. Illalla mentiin vielä Kauhavalle kattomaan elokuviin American Pie, joka oli aivan älyttömän hyvä! Mua nauratti jotkut kohdat vielä 10minuuttia sen jälkeen ja oli hirveetä pidätellä naurua, ettei naura siellä vaan yksikseen. XD Oli pakko ottaa siellä popcornia, koska mun oli tehnyt niitä niin hirveesti mieli sen salkkarijakson jälkeen, missä ne Elias ja Ville yms oli leffassa ja söi poppareita. :D Mua varmaan taas itkettää vapun jälkeen, kun vaan uskallan mennä puntarille...


Tänään oli tarkoitus mennä Kokkolaan roudaamaan jääkaappipakastinkaappia sinne kämpille, joka oltaisiin muutenkin nähty ekaa kertaa tyhjillään. Odotin tätä päivää innoissani, mutta eihän se vuokranantaja sit vastaa tänään puhelimeensa... Noh, tänään sitten tehdään kaatopaikkakuormia ja muuta tosi kivaa työtä, että voitte varmaan kuvitella mun masennuksen, kun päivä, jonka piti olla kiva vaihtukin sitten tällaiseksi... No toivottavasti mä saan sitten vaikka väkisin revittyä sen vappufiiliksen jostain, vaikkei nyt tunnukkaan siltä. :( Onneksi vappu on virallisesti vasta huomenna...
Nyt menen tonne pihalle hommiin, jihuu...

5 kommenttia:

  1. Oot kyl laihtunut hyvin, vau!
    Ja ihania kuvia muutenkin ♥
    Meinasin itsekin eksyä eilen power parkiin..................... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa nojoo, mutta kiitos. :)
      !!Power_parkiin!! AAH vihdoinkin mä sain tehdä sulle ton!!!!!!!!!!!

      Poista
  2. Kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  3. Wow, this piece of writing is nice, my sister is
    analyzing these things, so I am going to convey her.


    Also visit my blog post ... staatlich anerkannter physiotherapeut

    VastaaPoista