Sivut

lauantai 14. huhtikuuta 2012

Ami 8 vuotta

Nuuh nuuh, ovatkohan nämä MINUN arvoilleni sopivia lahjoja?

Nääh, ihan paskat lahjat!!

Tänään mun pikku vauveliini täytti 8 vuotta, eli kissojen iän mukaan 56 vuotta!






Noista kuvista oikein hehkuu meidän molemminpuoleinen rakkaus, vai mitä?
No okei, toi oli pelkkää esitystä, todellisuus on tämä:



Justiinhan se oli, kun mun kummitäti toi mulle yllätykseksi sellaisen pienenpienen raidallisen karvapallon, kun mun edellinen kisuli oli jäänyt auton alle ja olin ihan surun murtama. :( Mutta pakko se on uskoa, että siitäkin päivästä tulee pian se 8 vuotta, huh huh! Paljon onnea Ami!

8 kommenttia:

  1. Hahahah toi toka kuva ja toi kuvateksti XDDDD

    VastaaPoista
  2. Voi että nauroin tolle toiselle kuvalle :DD Mä muistan ku ala-asteella olin teillä ja leikittiin Amin kanssa piilosta?!?!?! Siis mitä ihmettä.. :D

    VastaaPoista
  3. Tokalle kuvalle totaalihajoaminen :DDDDDDd ♥

    ää ihana ami

    VastaaPoista
  4. paljon onnea isolle poijjalle :)

    VastaaPoista