Sivut

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Hyvä päivä!

Tänään on ollut aivan älyttömän hyvä päivä! 
Ensinnäkin kirjoitukset on nyt kirjotettu, enkä millään jaksaisi uskoa etteikö ne menisi läpi. Eli toivoa lakista on! 
Kirjoitusten jälkeen, eli heti 12:sta menin hakemaan Ollin kotiin intistä.
Oli aivan ihana sää.
Olin saanut uuden lukijan.
Ja... SAIN KESÄTÖITÄ! :) jihuuuuuuuuuuu!


Tässä vihje, mihin pääsin töihin:


 


Eli just sinne mihkä kaikista eniten halusin: Härmän S-markettiin! Kerrankin mulla on oikeesti kiva kesätyöpaikka. :) Työt kylläkin alkaa vasta touko-kesäkuussa, että hmm, mitähän tekemistä mä itelleni keksisin 2 kuukaudeksi? Ainiin, onneksi Ollilla on tositosi paljon lomia huhti-toukokuussa. <3 Ihan kivalta mun tulevat kevät ja kesä näyttää, vai mitä?


En kai mä häiritse sun ajamista Olli? :)

Hehkulamppupää

Ainiin, meinasin unohtaa: Tänään söin kevään ekan pehmiksen.



Tän kuvan tarkoitus on esitellä mun kynsiä. ;)


Nyt ajattelin mennä saunaan ja nautiskella pari giniä ja katsomme kenties jonkun leffan? Harmittaa vähän, kun en lähde muitten kans baareilee, kun toi yks ei jaksa lähtiä, enkä viitti sitä yksin jättää, kun se on taas ensi viikonlopun kiinni intissä. :( Mutta eiiiiiiiiiiii se mitään, tämäkin kelpaa oikein hyvin. :)

6 kommenttia:

  1. Onks noi tekokynnet? XD

    MUT ONNEE KESÄTYÖPAIKASTA!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on, tarviiko tuota edes kysyä, kun on mun heikot kynnet kyseessä? :D
      Kiitos!!

      Poista
  2. Kiva kun kirjoitukset on ohi ja pidetään peukut pystyssä... Upeaa,kun sait toivomasi kesätyöpaikan!Kivaa viikonloppua :o) Ps.Ollille terveisiä

    VastaaPoista
  3. Rakastan sun blogia! ♥

    VastaaPoista