Sivut

maanantai 20. helmikuuta 2012

Vouuuuuuuu



Nyt on abeilut abeiltu, ja melkeinpä voi huokaista helpotuksesta! Nyt mua odottaakin kuukauden kestävä tosi jännittävä elämä, joka koostuu psykologian lukemisesta, matikantehtävien tekemisestä, nukkumisesta ja syömisestä. Yritän muistaa myös liikkua, että kestäisin tämän kaiken...


Mia & Leo


Torstaina oltiin kattelemassa kakkosten vanhojentansseja. Ihanan värisiä pukuja oli, ja kaikki oli niin kauniina ja komeina.










Mun piti kuvata nämä meidän piirtämät taideteokset opettajista jo penkkareissa, mutta ylläripylläri unohdin, mutta onneksi mulla oli perjantaina opon vastaanotto, niin sain nämä vielä ikuistettua. Kuten näkyy, tänä vuonna opettajat sai eläinolemukset. Mun piirtämät on noi kaksi ensimmäistä.
Siitä opon vastaanotosta vielä, että saatiin suunniteltua mullekkin nyt mahdollinen tulevaisuus. Toivottavasti kaikki menee nyt suunnitelmien mukaan, niin päästäis Ollin kans muuttamaan ensi syksynä yhteiseen asuntoon. :)



Abiristeilyltä julkaisukelpoisia kuvia on nämä kaksi, eikä niitä julkaisukelvottomia kuviakaan paljoa ollut, kun en jaksanut raahata tota kameraa mukanani. :( Sitten kun oon rikas, ostan kyllä pienemmän kameran, joka kulkee helposti mukana laukussa. Mutta niin, mun osalta risteily jäi melko lyhyeksi, koska simahdin jo melko aikaisin johtuen mun viimepäivinä vähän nukutuista öistä... Mutta ehti mulla kivaakin olla. :) Mutta en kyllä enää ikinä syö mustekalaa! En edes vaikka saisin sillä ehdolla ilmaisen drinkin... "Tunnetko ne lonkerot liikkuvan suussasi?" :X

Ainiin, on mulla vielä penkkareidenjatkoilta pari hassua kuvaa:

Missä Melina on? Meinasin oikeesti kuolla tonne Jonin perseen alle, kun en saanut henkeä...

Hullu
 Tällaista tällä kertaa! Oon vieläkin kuoleman väsynyt, vaikka nukuinkin viime yönä 9h yöunet ja päivällä 5h päiväunet, mutta yritän vielä tän päivän aikana jaksaa suorittaa arvonnan.

10 kommenttia:

  1. Kiva toi mun kuva..... XDD pöllin ton yhen kuvan kiitti moi.

    VastaaPoista
  2. ihan huippuja noi opettajien kuvahommat!! :D

    VastaaPoista
  3. Hienoja noi opettajien kuvat. :) saanen arvailla et kuka oli kuka..? ( ite olin neljä vuotta sitten yhden vuoden lukiossa. :)

    Aila, Sanna, Kuappala, Kassu, Kyrönlahti?, Salminen, Saukko, Esko. :)

    VastaaPoista
  4. "Tyttäret, muhkuraisempi puoli tänne päin!" XDDDD hahha

    VastaaPoista
  5. Äääää, vähä huippuja noi piirustukset, Saukko kyllä on oikeen pyhä pillerinpyörittäjä :D

    VastaaPoista