Sivut

sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Tyltäää

Blaaargh, taas sunnuntai. Ja asiaa ei auta, että Olli lähti taas takaisin armeijaan ja tulee vasta takaisin joulukuun puolella. :( Mut jee, enää kuukausi ja 2 päivää mun synttäreihin! :D (Oon hyvä hyppimään yhtäkkiä asiasta toiseen, niinkuin huomaatte...)

Tänään ostin (tai maksoin, enhän mä saa vielä näita ostaa) tän vuoden ensimmäisen joulukalenteriarvan! <3 Nää on ihan parhaita ja jännittävimpiä arpoja, kiitos Karoliinalle joka kertoi mulle näiden olemassaolosta joskus 2 vuotta sitten. :D Mutta yyh en voittanut mitään. :( Melkein päävoiton voitin, mutta yks ärsyttävä tyytyväinen joulupukin naama jäi puuttumaan, mur!


Ei kai mulla muuta, olipas taas turhin ja tylsin postaus. :D Nyt seuraamaan BB talk show:ta, heippa! -> EIKU ainiin, mulla on vielä mahdollisuudet lakkiin, koska pääsin enkun läpi, jes! :---D

Melkein talvi. <3

1 kommentti:

  1. "Blaaargh" XDD
    & tyytyväinen joulupukin naama XDDDD
    Se on tuttu tunne, mäki ostin pari viikkoo sit tommosen ja jäi yhestä kii etten voittanu 500e ja sit yhestä kans et 2000 vai oliko se 1000.. Ärsyttävät koukuttavat kieroarvat. "Joka toinen arpa voittaa", joopajoo tai sit meillä on ollu huono tuuri!

    VastaaPoista