Sivut

sunnuntai 28. elokuuta 2011

Viikonloppu

Taas viikonloppu on ohi. (Kyllä, mietin tätä aloitusta tosi kauan, ihan oikeasti! :D) Mutta oli kiva viikonloppu :). Olli tuli intistä lomille perjantaina <3. Lauantaina oltiin sitten Kortesjärven markkinoilla, josta löyty perinteisesti metrilakuja, ja sitten sellanen hieno leopardikuvioinen mekko. Illalla sitten Ollin kans ammuttiin vähän raketteja ja katottiin maanantain jännittävä salkkarijakso sekä juotiin skumppaa.

Sain myös kunnian kuvata Karoliinaa, sen vauvamasua ja Topiasta. Kuvaaminen oli rankkaa, koska Topias XD... nojoo, mutta niin tässä pari kuvaa heistä:





Ah, oon mä vaan paras. <3

Mä muka päätin, että otan kameran joka paikkaan mukaan ja otan kokoajan kuvia kaikista, että saa tänne aina paljon kivoja kuvia, mutta tää on vielä tälläistä alkukankeutta, koska muuta en viikonlopun aikana kuvannu kun tota kolmikkoa... :D

Alle neljän tunnin päästä pitäis taas päästää Olli takasin inttiin :(. Ja vissiin ens viikonlopun se on vielä kiinnikkin... Noh, tuleepahan (ehkä) luettua yo-kokeisiin, jotka on vähän yli 3 viikon päästä!!! Kirjotan siis englannin ja terveystiedon, ja jos englannin pääsen läpi niin sitten mikään ei oo mahdotonta multa. 
 
hohoo, mun sotamies :)



3 kommenttia:

  1. (Voi noit mun hamppusia vanhoja pidennyksiä tos tokas kuvas.. XD)

    Hyvä merkintä, ahahah nauroin tolle Ollille vaikka kui kauan XDDD Menikö ees kauaa löytää Topiaksesta julkasukelposta materiaalia? :D

    VastaaPoista
  2. missa topiaksen etujeejee

    VastaaPoista